دوره آموزشی مذاکره، بازاریابی و فروش محصول پیشرفته
در ۱۸ آبان ۱۳۹۵ | 0 دیدگاه

? هدف:ایجاد توانمندی های لازم در جهت جذب حداکثر منابع برای سازمان، سازمان فروش و شخص فروشنده، ایجاد توانمندی برنامه ریزی و اجرای برنامه های بازاریابی و فروش ، مدیریت و هدایت تیم فروش ، ایجاد توانایی مذاکره به صورت حرفه ای

? آنچه در این دوره فرا می گیرید:

  1. آموزش و یادآوری تکنیک های اصلی مذاکره
  2. اصول پیشرفته زبان بدن و تحلیل حرفه ای آن
  3. تدوین برنامه های عملیاتی بازاریابی و فروش جذب مشتری (فروش در بازاریابی چند سطحی و …)
  4. مدل چهار بعدی ذهن و نحوه استفاده از آن برای جذب مشتری(فروش در بازاریابی چند سطحی و …)
  5. تحلیل نقاط و قوت و ضعف رقبا و تهیه برنامه های عملیاتی مذاکره بر مبنای آن
  6. طراحی مذاکرات گروهی برای جذب مشتریان سودآور(فروش در بازاریابی چند سطحی و …)
  7. راهکارهای عملیاتی مدیریت ارتباطات با مشتریان (فروش در بازاریابی چند سطحی و …)
  8. ایجاد مهارت های گفتاری و فن بیان و ارائه مطلب
  9. مشخصات مذاکره کننده حرفه ای (مذاکرات پیشرفته در بازاریابی چند سطحی و …)
  10. چگونه بالاترین تاثیر را در طرف مقابل ایجاد کنیم؟
  11. تیپ شناسی شخصیت در مذاکره و بر اساس مدل های رفتاری MBTI
  12. انواع نقشها و ابزارهای کلیدی در مذاکره
  13. استراتژیهای مذاکره و روشهای اجرای آنها
  14. تکنیک های عملیاتی در مذاکره
  15. بایدها و نبایدهای ناگفته در مذاکره
  16. تکنیکهای ارائه پیشنهاد در شرایط سخت
  17. فرایند مذاکره و تکنیکهای ختم آن
  18. تاثیر گذاری مثبت در مذاکره
  19. نقش کلیدی زبان بدن در مذاکرات
  20. روش های فروش خدمات و محصولات و … به تفکیک به همراه کارگاه های شبیه سازی شده

? در پایان می آموزید:

  • با گذراندن این دوره می توانید مذاکرات و فروش خود را فوق العاده هدفمند طراحی و پیگیری نمایید .
  • در مذاکرات تجاری خود به هر کسی هر چیزی اراده می­کنید می­توانید بفروشید.
  • از هر کسی هر چیزی اراده می­کنید می­توانید کسب نمایید.
  • در مذاکرات امتیازات لازم را با درصد موفقیت بالا به سود خود هدایت می­کنید.
  • ابعاد شخصیتی، نقاط ضعف و قوت و توانمندی های خود را به خوبی می­شناسید.
  • در کمتر از یک دقیقه فرد مقابل خود در مذاکره را با تکنیک های فراگرفته به خوبی آنالیز و ارزیابی می­کنید.
  • با گذراندن این دوره توانایی مذاکره در سطوح ارشد را با اعتماد به نفس کسب خواهید کرد.
  • در هر گرایش شغلی که حضور دارید (بازاریابی چند سطحی و …) تکنیک های مرتبط با خدمات و محصولات خود را با کمک مدرس طراحی و به فروش می­رسانید.

? مدت برگزاری دوره : ۲ روز ( ۱۶ ساعت/ از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر )

? زمان برگزاری: ۲۷ – ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۵ (۱۷ و ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶)

? مدرس:

  • بابک محمدی، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی.
  • طراحی بیش از ۵۰ عنوان کارگاه تخصصی فروش سازمانی
  • مدرس تخصصی بازاریابی و فروش خدمات بانکی با سابقه اجرا ۳۰۰ کارگاه تخصصی در سطوح مختلف سازمانی و شبکه بانکی کشور.
  • مدرس و طراح تخصصی دوره بازاریابی و فروش شرکت­های صنعتی و شبکه­های خرده فروشی با اجرای بیش از ۱۰۰ کارگاه موفق
  • طراح تخصصی کارگاه­های موفقیت جذب و ارائه تکنیک­های موفق در فروش گسترده در شرکت­های بازاریابی چند سطحی
  • عضو هیات علمی آکادمی بین المللی نگرش مثبت

با آرزوی توفیق روزافزون
سعید گل محمدی

 

ارسال دیدگاه